برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

برای خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

برای خرید باغ ویلا  باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

از آنجا که ملک در حقیقت همیشه بعنوان بخشی از دارایی و گاها تمام دارایی یک فرد بوده و هرگونه خطری می تواند موجودی و اندوخته شما را به خطر بیاندازد، لذا می بایست زمان خرید یا فروش ملک موارد زیادی را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها خرید یا فروش ملک خود را انجام دهید

در مورد خرید باغ ویلا این باید و نباید ها بواسطه تنوع اسناد بیشتر بوده و شما بعنوان خریدار باید در نظر داشته باشید که با چه روشی می توان بهترین خرید را انجام داده و کمترین ریسک را در این زمینه متحمل شد.

در ادامه می بینیم که چه مواردی را باید در "خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد" در نظر داشته باشید

بودجه:

شما باید مطمئن باشید که بودجه تان کافی است و قادر به پرداخت قیمت ملک هستید. گاها مشاهده می شود سطح توقع خریداران با بودجه ایشان تفاوت زیادی داشته که این مسئله باعث می شود در نهایت این خریداران نتوانند ملک مورد نظر خود را پیدا کرده و در آخر نیز از خرید باغ ویلا دلزده شده و بودجه خود را در محل دیگری مصرف کنند. "قیمت باغ ویلا در منطقه شهریار" از حدود پنجاه هزار دلار شروع شده که با توجه به لوکیشن و اسناد مالکیت و ... قیمت آن متفاوت خواهد بود

لوکیشن:

محل و لوکیشن قرار گیری ملک نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری شما دارد. این شامل فاصله تا شهر، دسترسی به خدمات عمومی وامکانات شهری و ... است. دوری یا نزدیکی باغ ویلا به امکانات شهری و انشعابات، همچنین مسیر دسترسی به ملک و پوشش گیاهی منطقه همه و همه مواردی هستند که باید در زمان "خرید باغ ویلا در ملارد" و شهریار در نظر داشته باشید. مناطق باغ ویلایی تحت پوشش املاک بمان، مناطق شهریار و ملارد بوده که خود این مناطق به زیر مجموعه های کردامیر، کردزار، مرکز شهریار، وحیدیه، فردوسیه، رزکان، تیسفون و والفجر در شهریار و لم آباد، قشلاق، ملارد ویلای جنوبی و شمالی، ویلادشت، خوشنام و فردیس، صفادشت، محمد شهر و زیبادشت در ملارد تقسیم می شوند.

کاربری باغ ویلا:

بنا به استفاده ای که شما از باغ ویلای خود خواهید داشت لوکیشن ملک نقش متفاوتی خواهد داشت. بطور مثال اگر شما قصد سکونت دائم در باغ ویلای خود را داشته باشید. نزدیک بودن به محیط شهری و امکانات و مراکز خرید و درمانی و... نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد اما چنانچه شما قصد استفاده از باغ ویلای خود را تنها در پایان هفته ها و تعطیلات داشته باشید می توانید لوکیشنی بکرتر و نسبتا دورتر از مناطق روستایی و شهری انتخاب کنید.

اندازه و مشخصات ملک:

باید تصمیم گیرید که آیا به دنبال باغ ویلایی بزرگ و پردرخت یا باغ ویلایی نقلی با پوششی همیشه سبز و یا یک باغ با یک اطاق کوچک اما با درختان میوه زیاد هستید. همچنین شما می بایست اندازه مناسب برای نیاز‌های شخصی خود را در نظر بگیرید. یک خانواده پرجمعیت قطعا می بایست تعداد اطاق خواب های باغ ویلا را برای شبمانی در آن در نظر بگیرد. یا وجود استخر ، زمین بازی، سونا یا جکوزی را در نظر گرفته و پس از آن اقدام به بازدید گزینه ها بر اساس مشخصات درخواستی خود بنمایید.

سند:

حتماً سند مالکیت را با دقت بررسی کنید و اطلاعات آن را در جزئیات بفهمید. با توجه به متنوع بودن و تخصصی بودن جزئیات سند مالکیت و اطلاعات حقوقی مربوط به آن و تبعات احتمالی هرچقدر اطلاعات شما بالاتر باشد فرصت سوءاستفاده و سوء تفاهم احتمالی کمتر خواهد بود و شما خرید مطمئن تر و بی حاشیه تری خواهید داشت. اما با توجه به گسترده بودن ابعاد حقوقی و تخصصی بودن و گاها بغرنج و پیچیده بودن این قوانین لازم است شما از یک مشاور آگاه در زمینه املاک باغ ویلایی استفاده کرده تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

 وضعیت ساخت:

اگرچندین سال از ساخته شدن ویلا گذشته باشد ، لزوماً ساختمان بهترین وضعیت را ندارد. بنابراین، باید وضعیت ساختمان را با دقت بررسی کنید. البته در مورد املاک باغ ویلا بر خلاف آپارتمان هرچه سال ساخت بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت. دلیل این امر آنست که با توجه به قوانین قدمت بنا میتواند خطر تخریب توسط جهاد کشاورزی کم کرده و یا بصورت کلی آن را منتفی نماید. لذا هرچه قدمت بنا بیشتر باشد قیمت و ارزش ملک نیز بالاتر خواهد بود

مشاور ملکی :

با توجه به قوانین متعدد و پیچیده و تنوع اسناد و... بهتر است با یک مشاور املاک معتبر همراه شوید تا در خرید ملک به بهترین نحو از تجربه و دانش آنان بهره‌مند شوید. خرید آپارتمان یا املاک تجاری با توجه به یکپارچه بودن اسناد پیچیدگی خاصی نداشته و شما با اطلاع از چند قانون ساده میتوانید خودتان نیز اقدام به خرید نمایید. اما در مورد باغ ویلاها چطور؟ آیا اسناد مشاعی و نحوه تحریر مبایعه نامه برای این نوع اسناد را می شناسید؟ اسناد بنیادی چطور؟ در مورد اسناد ماده 147 و 148 چه میدانید؟ و و و

به همین علت شما نیاز به یک مشاور خبره و کاربلد خواهید داشت تا بتوانید با خیالی آسوده از خرید خود لذت ببرید. مشاورین املاک بزرگ بمان و تیم حقوقی ما این فرصت را برای شما بوجود می آورند تا چه بعنوان خریدار و چه فروشنده ملک دغدغه ای در مورد مبایعه نداشته و این مهم را به دست مشاور حقوقی املاک بمان بسپارید.